Onko sinulla palautetta tai kysymyksiä?

Ota yhteyttä kuluttajapalveluumme, kun haluat kysyä tuotteistamme tai antaa palautetta. Pyrimme vastaamaan palautteeseen mahdollisimman pian. Joissakin tapauksissa joudumme selvittämään asiaa eri asiantuntijoiden kanssa ja tällöin käsittelyaika voi olla pidempi.

Päivitämme useimmin kysytyt asiat tänne. Käy katsomassa! Voit löytää heti vastauksen mieltäsi askarruttavaan asiaan.



Kuluttajapalvelun yhteystiedot

Vaasan Oy:n kuluttajapalvelun maksuton puhelinpalveluaika on maanantaista perjantaihin klo 9–11. Palvelunumeromme on 0800 125 125 ja sähköpostiosoitteemme kuluttajapalvelu@vaasan.com. Postiosoite: Vaasan Oy Kuluttajapalvelu, PL 40, 45701 Kuusankoski. Merkitse kuoreen yhteystietosi ja teksti “Kuluttajapalaute”.

Leivonnaispakastetuotteita koskevat yhteydenotot voi osoittaa suoraan Lantmännen Unibaken kuluttajapalveluun puh. 020 729 1611 tiistaista perjantaihin klo 9-11 tai sähköpostilla kuluttajapalvelu.unibakeFI@lantmannen.com,

Näkkileipiä ja hapankorppuja koskevat tiedustelut Lantmännen Cerealian kuluttajapalveluun puh. 0800 94214 maantaisin ja keskiviikkoisin klo 10-11.30 tai sähköpostilla kuluttajapalvelu@lantmannen.com.